2014

bismillah..
ehem ehem..
im back..tp tak lame je ni.
kejap jee kemunculan nya..
lepas mengupdate and bega memacam, pastu bla.
bla la.. ape lagi.. hahaha


1. SELAMAT TAHUN BARU 2014 ! 
waahhahaha.. lamer kau nk wish tahun baru! da masuk bulan ke enam da ni.. dah nak puasa pun la!
ciiiottt~

2. ALL ENTRY BEFORE THIS IS DELETE!
maaf kepada readers saye... *ade ke readers? kononyer laa~* sebab terpakser delete entry2 yg tahun2 sebelum ni... sebab sume gambaq hang tau tak takda. ang nk tengok pa kalo takda gambaq?
baca pun, ayat aku tunggang tebalek.

tu jaa nk habaq mai kat hampa..
tapi aku ada cita lagi menarik..
tapi takpa la. nextime la.

tapi papa punnn, la ni orang dok sibuk pasai bola.


ole ola ola.. we are one!