arts



arts

its just not about gift wrapping, its about arts 






world
its just not about city, its about arts of   world. Such a wonderful creatures.









its just not about  sketches, its about what are our feeling & thinking.









its just not about me, its about who i am in a slave to God.











sentiasa bersyukur dengan nikmat tuhan berikan
&
beringat, kalau kita buat jahat dekat orang lain, percayalah.. 
Allah itu lagi Maha Berkuasa.

bersangka baik dengan Allah, itu sudah memadai.




Raya 2014


Selamat Hari Raya 2014 to oullss muslims!
itu jer nak ucapkan.


gambar dengan family ader, tapi tak nak upload.
hari raya pertama.
belanja satu kali selfiee..



2014

bismillah..
ehem ehem..
im back..tp tak lame je ni.
kejap jee kemunculan nya..
lepas mengupdate and bega memacam, pastu bla.
bla la.. ape lagi.. hahaha


1. SELAMAT TAHUN BARU 2014 ! 
waahhahaha.. lamer kau nk wish tahun baru! da masuk bulan ke enam da ni.. dah nak puasa pun la!
ciiiottt~

2. ALL ENTRY BEFORE THIS IS DELETE!
maaf kepada readers saye... *ade ke readers? kononyer laa~* sebab terpakser delete entry2 yg tahun2 sebelum ni... sebab sume gambaq hang tau tak takda. ang nk tengok pa kalo takda gambaq?
baca pun, ayat aku tunggang tebalek.

tu jaa nk habaq mai kat hampa..
tapi aku ada cita lagi menarik..
tapi takpa la. nextime la.

tapi papa punnn, la ni orang dok sibuk pasai bola.


ole ola ola.. we are one!